Взятие Измаила
Битва за Измаил (1790 год)
Штурм и взятие Измаила во время второй русско-турецкой войны — один из триумфов великого русского полководца А.В. Суворова.
Время: 11 декабря 1790 г. Противник: 35-тысячное войско, в котором 17 тысяч — янычары, под командованием Мехмета-паши.
Цели: взяв самую мощную крепость турок на Дунае, русские смогли двинуться на юг и заставить Турцию просить мира. Итоги и значение: была взята неприступная крепость. Турки, подписав в следующем году мир, окончательно признали присоединение к России Крыма, Кубани, Грузии, и даже русским купцам, торгующим в далекой Северной Африке, обязались возмещать убытки в случае нападения на них пиратов.
- Сценарій God of War - проста, але майстерно розказана історія. Чекати від неї прописаних персонажів та закрученої інтриги не варто. Все просто, знайоме і без вишукувань.
- Глобальні зміни можуть розчарувати деяких фанатів, але виправдовується кінцевою метою: розробники вирішили працювати не вшир, а вглиб. Звуження масштабу дійства дозволило їм зосередитися на деталях (вся гра ніби «знята одним дублем», без монтажних склеєк), змістивши акцент із колоритного сеттингу на персонажів усередині нього. Гравця запрошують не шматувати орди монстрів, дивлячись на чудові задники, а невпинно стежити (вигляд від третьої особи, ніяких фіксованих кутів) за мандрівкою головних героїв.
- Мила деталь: Атрею поки що не вистачає батьківської сили та спритності, щоб безстрашно займатися акробатикою. Тому в такі моменти він, як то кажуть, сідає батькові на шию. Покатай мене, величезна черепаха!
- Атрея матінка добре вивчила: тому саме він розшифровує тексти на обелісках та у сувоях. Зазирнули у віддалений куточок? Ваш приз — ще один шматочок міфології місцевого світу, записаний у щоденник Атрея із кумедними авторськими ремарками.